Wpływ internetu na rynek mediów i telekomunikacji

Warsztaty „Wpływ internetu na rynek mediów i telekomunikacji – ewolucyjna przemiana czy rewolucja”, które odbędą się w dniu 26 kwietnia 2012 roku w godz. 14.00-18.00 w sali C404 na Wydziale Zarządzania.
Wydarzenie jest skierowane to wszystkich studentów Wydziału Zarządzania.
Warsztat będzie dotyczył marketingu oraz strategii wpływu internetu na rynek madiów oraz telekomunikacji. Będzie opisywał ewolucję na rynku mediów.
Osobą prowadzącą warsztat będzie Pan Krzysztof Koczurba, Kierownik Wydziału Strategii B2C odpowiedzialny między innymi za: Opracowywanie strategii i kierunków działania dla Grupy TP na rynku B2C oraz Analizy strategiczne rynków i konkurentów, ocena atrakcyjności ofert, prognoza trendów rynkowych w Grupie TP.

 

Zapisy na warsztat tutaj